Projekt SECOVE
Kam na strednú
Youth 4 Bauhaus
Digitálni stavbári a geodeti
Projekt
Vzdelaný stavbár
Inovatívne myslenie
Náhodné foto z galérie
sprava_-prax_1-ag_02-06-2023_botanicka-zahrada-c6-1 rumanov_pomnik_27-10-2023_2 4ag_geovedomosti_februar2024_5 sutaze_modelium_web_0970

V oblasti osobnostného vývinu ide o nasledovné problémy :

  • žiak má problémy sám so sebou, je neistý, málo sebavedomý, nekomunikatívny, trémista, nevie si nájsť miesto v kolektíve …,
  • prostredie má problémy so žiakovým rušivým správaním,
  • partnerské problémy.

V oblasti vzdelávacieho vývinu sa jedná o :

  • žiakov 1. ročníka s výrazným zhoršením prospechu v porovnaní so ZŠ,
  • žiakov celkovo prospechovo slabých, ktorí majú problémy so zvládaním učiva,
  • žiakov, ktorí vykazujú nápadný rozdiel v prospechu niektorých predmetov,
  • nadaných žiakov, ktorí sa učia pod svoje možnosti,
  • nadaných žiakov.

V oblasti profesijného vývinu ide o žiakov, ktorí :

  • nevedia kam by mali ísť študovať po skončení našej školy
  • váhajú medzi dvoma alebo viacerými alternatívami
  • chcú si overiť správnosť svojej voľby
  • majú neadekvátne ašpirácie.